Spółka córka SATORIA Group S.A. została powołana do życia ze względu na pojawiającą się na rynku potrzebę funkcjonowania podmiotów zarządczych, przygotowanych do profesjonalnego zarządzania obiektami hotelowymi, działającymi pod międzynarodowymi markami.
Spółka koncentruje się zarówno na podpisywaniu umów na zarządzanie, jak również umów na najem świetnie zlokalizowanych obiektów hotelowych, dla których VHM Hotel Management jest gotowa pozyskać międzynarodową markę. Oznacza to pełną elastyczność, pozwalającą na wykorzystanie pojawiających się na rynku możliwości, z adekwatnym do danego projektu rozwiązaniem. Ta w pełni polska spółka, dzięki wieloletniemu doświadczeniu zaangażowanego i profesjonalnego zespołu znającego polski rynek, może już teraz stanowić świetną alternatywę dla międzynarodowych operatorów hotelowych.
Absolwent rocznego programu Executive Development przy Canadian International Management Institute oraz studiów podyplomowych Szkoły Głownej Handlowej w Warszawie – Zarządzania Wartością Spółki. Doświadczenie w dziedzinie biznesu i nowoczesnego zarządzania zdobył poprzez kierowanie obszarami marketingu i rozwoju różnych firm na rynku polskim. 9 lat spędził w USA gdzie zdobywał doświadczenie biznesowe w prowadzeniu własnej firmy. Wykształcenie menadżerskie uzyskał w Polsce i USA. Poza pracą zawodową czynnie uprawia żeglarstwo, narciarstwo i tenis, interesuje się historią i kinem.
Posiada 30 -letnie doświadczenie w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu.
Od ponad 15 lat związany z branżą hotelową, zajmuje się tematyką dostosowywania obiektów do światowych wymogów hotelowych, zarządzaniem operacyjnym oraz udzielaniem franczyz przez międzynarodowe sieci hotelowe (np. Hilton Worldwide, Intercontinental Hotels Group, Radisson, Marriott). Odpowiedzialny za rozwój VHM Hotel Management. Wcześniej przez 14 lat związany z firmą Coca-Cola, w której m.in. jako Business Process Leader był odpowiedzialny w 24 krajach za wprowadzanie standardów współpracy z głównymi klientami firmy, w tym z hotelami.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej.
W Grupie Satoria od 2007 roku, obecnie pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Hoteli oraz Członka Zarządu będąc odpowiedzialnym za zarządzanie hotelami Grupy.
W VHM Hotel Management uczestniczy w procesie pozyskiwania partnerów do projektów hotelowych zarządzanych przez Spółkę, uczestniczy w procesie projektowania, budowy i otwarcia hoteli.
Wcześniej był związany min. z Groupe Envergure (obecny Louvre Hotels) oraz pracował dla Sieci IBB Hotels.
Ukończył podyplomowe studia z zakresu zarządzania a także roczny program Management ICAN Institute.
Absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. W VHM odpowiedzialny za stronę techniczną realizowanych projektów oraz wdrażanie zarówno standardów międzynarodowych sieci hotelowych (Hilton, IHG, Marriott) jak i standardów spółki VHM. Od początku kariery zawodowej zaangażowany w budowlane realizacje hotelowe. Zdobywał doświadczenie w procesie projektowania, wykonawstwa, wyposażania i zarządzania projektami hotelowymi od strony technicznej.
Wcześniej związany z ERBUD SA, gdzie aktywnie uczestniczył w powstawaniu Hampton by Hilton Gdańsk Old Town.
Z branżą turystyczną związany jest od 24 lat. Pracę rozpoczynał w londyńskiej restauracji Annabel. Kolejne miejsca na mapie zawodowej jego kariery to między innymi Villa Hestia w Sopocie, Hotel Dwór Oliwski w Gdańsku, restauracja Villa Uphagena w Gdańsku oraz Hotel Zamek Ryn. Przez dwa lata uczestniczył w projekcie otwarcia Hotelu Hermitage w Brześciu na Białorusi. W 2012 roku pełnił funkcję dyrektora generalnego Hotelu Aurora SPA & Wellness w Międzyzdrojach oraz operations managera w Hotelu Holiday Inn w Łodzi. Przez pięć i pół roku był dyrektorem generalnym w Golden Tulip Gdańsk Residence.
Prywatnie Gdańszczanin, mąż, ojciec Heleny i Maćka, miłośnik gier zespołowych.
Jest doświadczonym Dyrektorem Generalnym z udokumentowaną 18 letnią historią pracy w Top Luxury Hotels poza granicami kraju oraz zarządzaniem i prowadzeniem obiektów do 700 pokoi w Polsce.
Kwalifikacje zawodowe zdobywał w takich międzynarodowych sieciach jak Ritz-Carlton w Irlandii oraz Niemczech, czy Hyatt Andaz w Londynie. Po powrocie do kraju od 2016 roku zarządzał takimi hotelami jak Golden Tulip Międzyzdroje, Seaside Park w Kołobrzegu czy Bel Mare i Aqua Resort w Międzyzdrojach. Od marca 2024 pełni stanowisko Dyrektora Hotelu GLAR w Wisełce oraz Dyrektora Regionalnego Obiektów Resortowych sieci VHMHM.
Posiada tytuł magistra ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.
Barbara Pawliczuk jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie. Od zawsze była obecna w branży turystycznej, pracując między innymi w BP Juventur, Traveland, czy Grupa Anders, a od ponad 15 lat jest w branży hotelowej.Przez 5 lat szefowała działowi Sprzedaży i marketingu w Hotelu Zamek Ryn, potem zdobywała kolejne doświadczenia w rzeszowskich hotelach Bristol Tradition&Luxury i Grand Hotel, Hotelu Masuria w Worlinach oraz Pałacu Mortęgi na Warmii i Mazurach.
Ostatnie 3 lata to praca na stanowisku Kierownika Sprzedaży i Marketingu w pierwszym hotelem światowej marki na Warmii i Mazurach – Hampton by Hilton Olsztyn. To był wyjątkowy czas nabywania nowego doświadczenia pracy w hotelu sieciowym oraz poznanie wysokich standardów marki.
Absolwent Organizacji i Zarządzania Gospodarką Turystyczną i Hotelarstwem Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.
Posiada prawie 20-letnie doświadcz w branży hotelarskiej. Od początku kariery zawodowej związany z hotelami zlokalizowanymi w zachodniej części pomorza zachodniego, gdzie zdobywał doświadczenie pracując w recepcji hotelowej, dziele rezerwacji i sprzedaży. Z czasem zaczął być odpowiedzialny za funkcjonowanie działów, w których pracował. Pełnił funkcję Kierownika Recepcji w Hotelu Rycerskim w Szczecinie, a następnie przez 6 lat odpowiadał za pion hotelowy w Hotelu Wolin w Międzyzdrojach. Kolejnym etapem jego kariery zawodowej była praca w Bel Mare i Aqua Resort w Międzyzdroje, gdzie zatrudniony był na stanowisku Kierownik Recepcji i Rezerwacji.
Związana z branżą hotelarską od 2007 roku, doświadczenie w branży hotelarskiej zdobywała na stanowiskach związanych z zarządzaniem, sprzedażą i marketingiem. Jest absolwentką studiów podyplomowych dla menadżerów hotelarstwa i turystyki SGH. Ostatnie trzy lata pełniła funkcję Kierownika Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Hampton by Hilton w Białymstoku, rozwijając działania promocyjne oraz budując relacje z kluczowymi klientami.
Doświadczenie hotelowe uzupełnia także praca w szkolnictwie – przez trzy była nauczycielem przedmiotów zawodowych na kierunku hotelarstwo, wspierając młode talenty w rozwijaniu umiejętności zawodowych. Wcześniej, przez sześć lat, pełniła także funkcję Kierownika Hotelu Esperanto, a poprzednio pracowała w działach sprzedaży hoteli Best Western Hotel Cristal oraz Hotel Branicki w Białymstoku.
Absolwentka Studiów podyplomowych z zarządzania przedsiębiorstwem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie a także magisterskich studiów ekonomicznych w Katowicach.
Swoje doświadczenie zdobywała w działalności operacyjnej Czarna Góra Resort, biorąc jednocześnie udział w otwarciu jednego z Aparthoteli. Następnie swoją wiedzę i doświadczenie zgłębiała na Krakowskim rynku w jednym z Butikowych Hoteli, jednocześnie tworząc od fazy preopeninngowej obiekt 360 pokoi sieci Louvre Hotels Group, którego została General Managerem.