Spółka córka SATORIA Group S.A. została powołana do życia ze względu na pojawiającą się na rynku potrzebę funkcjonowania podmiotów zarządczych, przygotowanych do profesjonalnego zarządzania obiektami hotelowymi, działającymi pod międzynarodowymi markami.
Spółka koncentruje się zarówno na podpisywaniu umów na zarządzanie, jak również umów na najem świetnie zlokalizowanych obiektów hotelowych, dla których VHM Hotel Management jest gotowa pozyskać międzynarodową markę. Oznacza to pełną elastyczność, pozwalającą na wykorzystanie pojawiających się na rynku możliwości, z adekwatnym do danego projektu rozwiązaniem. Ta w pełni polska spółka, dzięki wieloletniemu doświadczeniu zaangażowanego i profesjonalnego zespołu znającego polski rynek, może już teraz stanowić świetną alternatywę dla międzynarodowych operatorów hotelowych.
Absolwent rocznego programu Executive Development przy Canadian International Management Institute oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – Zarządzania Wartością Spółki. Doświadczenie w dziedzinie biznesu i nowoczesnego zarządzania zdobył poprzez kierowanie obszarami marketingu i rozwoju różnych firm na rynku polskim. 9 lat spędził w USA, gdzie zdobywał doświadczenie biznesowe w prowadzeniu własnej firmy. Wykształcenie menadżerskie uzyskał w Polsce i USA. Poza pracą zawodową czynnie uprawia żeglarstwo, narciarstwo i tenis, interesuje się historią i kinem.
Posiada 30-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu.
Od ponad 15 lat związany z branżą hotelową, zajmuje się tematyką dostosowywania obiektów do światowych wymogów hotelowych, zarządzaniem operacyjnym oraz udzielaniem franczyz przez międzynarodowe sieci hotelowe (np. Hilton Worldwide, Intercontinental Hotels Group, Radisson, Marriott). Odpowiedzialny za rozwój VHM Hotel Management. Wcześniej przez 14 lat związany z firmą Coca-Cola, w której m.in. jako Business Process Leader był odpowiedzialny w 24 krajach za wprowadzanie standardów współpracy z głównymi klientami firmy, w tym z hotelami.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej.
W Grupie Satoria od 2007 roku, obecnie pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Hoteli oraz Członka Zarządu będąc odpowiedzialnym za zarządzanie hotelami Grupy.
W VHM Hotel Management uczestniczy w procesie pozyskiwania partnerów do projektów hotelowych zarządzanych przez Spółkę, uczestniczy w procesie projektowania, budowy i otwarcia hoteli.
Wcześniej był związany m.in. z Groupe Envergure (obecny Louvre Hotels) oraz pracował dla Sieci IBB Hotels.
Ukończył podyplomowe studia z zakresu zarządzania, a także roczny program Management ICAN Institute.
Absolwent Executive MBA w Polsko-Amerykańskiej Szkole Biznesu oraz studiów ekonomicznych i menedżerskich (Kraków, Tarnów, Rzeszów); ukończył także roczny program Management ICAN Institute. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w finansach i zarządzaniu, zdobywane w dziale zarządzania finansami dużego przedsiębiorstwa przemysłowego oraz w bankowości korporacyjnej, gdzie wspierał największe firmy w obszarach zarządzania ryzykiem rynkowym, optymalizacji kosztów i alokacji środków. W latach 2016–2024 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Kraków Airport Hotel Sp. z o.o. (Hilton Garden Inn Kraków Airport), odpowiadając za rozwój inwestycyjny, rekordową efektywność ekonomiczną i wysokie standardy operacyjne. Prywatnie pasjonat podróży i sportu (narty, rower, siłownia, squash) oraz strategicznych gier planszowych.
Absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. W VHM odpowiedzialny za stronę techniczną realizowanych projektów oraz wdrażanie zarówno standardów międzynarodowych sieci hotelowych (Hilton, IHG, Marriott) jak i standardów spółki VHM. Od początku kariery zawodowej zaangażowany w budowlane realizacje hotelowe. Zdobywał doświadczenie w procesie projektowania, wykonawstwa, wyposażania i zarządzania projektami hotelowymi od strony technicznej.
Wcześniej związany z ERBUD SA, gdzie aktywnie uczestniczył w powstawaniu Hampton by Hilton Gdańsk Old Town.
Z branżą turystyczną związany jest od 24 lat. Pracę rozpoczynał w londyńskiej restauracji Annabel. Kolejne miejsca na mapie zawodowej jego kariery to między innymi Villa Hestia w Sopocie, Hotel Dwór Oliwski w Gdańsku, restauracja Villa Uphagena w Gdańsku oraz Hotel Zamek Ryn. Przez dwa lata uczestniczył w projekcie otwarcia Hotelu Hermitage w Brześciu na Białorusi. W 2012 roku pełnił funkcję dyrektora generalnego Hotelu Aurora SPA & Wellness w Międzyzdrojach oraz operations managera w Hotelu Holiday Inn w Łodzi. Przez pięć i pół roku był dyrektorem generalnym w Golden Tulip Gdańsk Residence.
Prywatnie Gdańszczanin, mąż, ojciec Heleny i Maćka, miłośnik gier zespołowych.
Hotelarz z 18-letnim doświadczeniem w branży. Karierę rozpoczynała w działach sprzedaży, pełniąc m.in. funkcję Dyrektora Sprzedaży przy otwarciu pierwszego w Polsce hotelu Hampton by Hilton w Świnoujściu, gdzie awansowała na stanowisko Dyrektora Generalnego. Następnie odpowiadała za otwarcie hotelu Hampton by Hilton w Poznaniu. Przez ostatnie 6 lat związana była z siecią Marriott, gdzie w Szczecinie przygotowywała, a następnie prowadziła dwumarkowy projekt Courtyard by Marriott oraz Moxy Szczecin City. W pracy stawia na profesjonalizm, skuteczność i pracę zespołową, które uważa za klucz do sukcesu w hotelarstwie.
Od 1999 roku związany z branżą hotelarską. Posiada szerokie doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu wszystkimi aspektami gastronomii – zarówno na etapie projektowym (od pomysłu i koncepcji po otwarcie), jak i w zakresie bezpieczeństwa produktu oraz codziennej działalności operacyjnej.
Swoje umiejętności zdobywał w międzynarodowych sieciach hotelowych, takich jak Hilton Worldwide, InterContinental Hotels Group, Marriott International czy Accor. Przez 12 lat rozwijał karierę w Wielkiej Brytanii, a od 2011 roku działa na rynku polskim. Jego doświadczenie obejmuje zarówno zarządzanie prestiżowymi klubami obsługującymi środowiska arystokratyczne, jak i organizację dużych wydarzeń masowych, catering lotniczy oraz współpracę z obiektami sportowymi.
Z Grupą SATORIA związany (z przerwą) od 2013 roku.
Certyfikowany przez HSMAI (CRME) oraz Hilton Dyrektor ds. Zarządzania Przychodami, z niemal 20-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii przychodowych w konkurencyjnym środowisku biznesowym, pracując dla międzynarodowych i niezależnych marek hotelowych, takich jak Hilton, Radisson, IHG, Best Western czy Louvre Hotels. Laureat tytułu Revenue Managera Roku 2015 przyznanego przez Horwath HTL i magazyn „Hotelarz”.
Jako analityk danych i praktyk revenue management skutecznie wykorzystuje systemy RMS, PMS i CRS, optymalizując wyniki przy jednoczesnym uwzględnianiu mocnych i słabych stron poszczególnych narzędzi. Obecnie rozwija także kompetencje w zakresie data engineering i zastosowania sztucznej inteligencji w hotelarstwie, łącząc dane transakcyjne i operacyjne, aby maksymalizować przychody. Pasjonat edukacji i mentor – wyszkolił już ponad 100 praktyków revenue management w Polsce, inspirując kolejne pokolenia specjalistów branży.
Z branżą IT od ponad 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w firmach komercyjnych, jak i organizacjach rządowych. Od 2017 roku związany z SATORIA GRUOP SA, gdzie odpowiadał za koordynację działań wdrożeniowych w obszarze systemu finansowo-księgowego oraz elektronicznego obiegu dokumentów. Czynnie uczestniczy w realizacji wewnętrznych projektów rozwojowych. Na co dzień odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie systemów i aplikacji wykorzystywanych w spółce.
Jest doświadczonym Dyrektorem Generalnym z udokumentowaną 18-letnią historią pracy w Top Luxury Hotels poza granicami kraju oraz zarządzaniem i prowadzeniem obiektów do 700 pokoi w Polsce.
Kwalifikacje zawodowe zdobywał w takich międzynarodowych sieciach jak Ritz-Carlton w Irlandii oraz Niemczech, czy Hyat Andaz w Londynie. Po powrocie do kraju od 2016 roku zarządzał takimi hotelami jak Golden Tulip Międzyzdroje, Seaside Park w Kołobrzegu czy Bel Mare i Aqua Resort w Międzyzdrojach. Od marca 2024 pełni stanowisko Dyrektora Hotelu GLAR w Wisełce oraz Dyrektora Regionalnego Obiektów Resortowych sieci VHMHM.
Posiada tytuł magistra ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.
Barbara Pawliczuk jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie. Od zawsze była obecna w branży turystycznej, pracując między innymi w BP Juventur, Traveland, czy Grupa Anders, a od ponad 15 lat jest w branży hotelowej.Przez 5 lat szefowała działowi Sprzedaży i marketingu w Hotelu Zamek Ryn, potem zdobywała kolejne doświadczenia w rzeszowskich hotelach Bristol Tradition&Luxury i Grand Hotel, Hotelu Masuria w Worlinach oraz Pałacu Mortęgi na Warmii i Mazurach.
Ostatnie 3 lata to praca na stanowisku Kierownika Sprzedaży i Marketingu w pierwszym hotelem światowej marki na Warmii i Mazurach – Hampton by Hilton Olsztyn. To był wyjątkowy czas nabywania nowego doświadczenia pracy w hotelu sieciowym oraz poznanie wysokich standardów marki.
Związana z branżą hotelarską od 2007 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach związanych z zarządzaniem, sprzedażą i marketingiem. Jest absolwentką studiów podyplomowych dla menadżerów hotelarstwa i turystyki SGH. Od 2022 roku pełniła funkcję Kierownika Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Hampton by Hilton w Białymstoku, rozwijając działania promocyjne oraz budując relacje z kluczowymi klientami.
Doświadczenie hotelowe uzupełnia także praca w szkolnictwie – przez trzy była nauczycielem przedmiotów zawodowych na kierunku hotelarstwo, wspierając młode talenty w rozwijaniu umiejętności zawodowych. We wcześniejszych latach pełniła także funkcję kierownika Hotelu Esperanto oraz pracowała w działach sprzedaży hoteli Best Western Hotel Cristaloraz Hotel Branicki w Białymstoku.
Od września 2024 roku pełni także funkcję Dyrektora Regionalnego Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na region podlaski.
Absolwent Organizacji i Zarządzania Gospodarką Turystyczną i Hotelarstwem Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.
Posiada prawie 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Od początku kariery zawodowej związany z hotelami zlokalizowanymi w zachodniej części pomorza zachodniego, gdzie zdobywał doświadczenie pracując w recepcji hotelowej, dziale rezerwacji i sprzedaży. Z czasem zaczął być odpowiedzialny za funkcjonowanie działów, w których pracował. Pełnił funkcję Kierownika Recepcji w Hotelu Rycerskim w Szczecinie, a następnie przez 6 lat odpowiadał za pion hotelowy w Hotelu Wolin w Międzyzdrojach. Kolejnym etapem jego kariery zawodowej była praca w Bel Mare i Aqua Resort w Międzyzdrojach, gdzie zatrudniony był na stanowisku Kierownik Recepcji i Rezerwacji.
Absolwentka Studiów podyplomowych z zarządzania przedsiębiorstwem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie a także magisterskich studiów ekonomicznych w Katowicach.
Swoje doświadczenie zdobywała w działalności operacyjnej Czarna Góra Resort, biorąc jednocześnie udział w otwarciu jednego z Aparthoteli. Następnie swoją wiedzę i doświadczenie zgłębiała na Krakowskim rynku w jednym z Butikowych Hoteli, jednocześnie tworząc od fazy preopeninngowej obiekt 360 pokoi sieci Louvre Hotels Group, którego została General Managerem.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej.
Karierę zaczynała w warszawskim hotelu Holiday Inn w dziale sprzedaży. Doświadczenie zdobywała w renomowanych sieciach takich jak IHG, Hilton i Radisson, pełniąc różnorodne funkcje w obszarach operacyjnych, sprzedaży i zarządzania.
Swoje umiejętności w organizacji eventów szlifowała również na Stadionie Narodowym przy realizacji z ramienia UEFA mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012 oraz szczytu klimatycznego ONZ.
Była członkiem zespołu otwierającego DoubleTree by Hilton Warszawa, Radisson Blu Świnoujście, Radisson Resort Kołobrzeg (dyrektor operacyjna) i Radisson Blu Ostróda. Ostatnio jako dyrektor operacyjna w 5-gwiazdkowym Szczawnica Park Resort & SPA.
Jej bogate doświadczenie i pasja do hotelarstwa z pewnością przyczynią się do dalszego rozwoju każdego zarządzanego przez nią projektu.
Absolwentka Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Z turystyką związana od 26 lat, a z hotelarstwem od ponad 13.
Doświadczenie zdobywała w sieci hotelowej ACCOR, w największym hotelu w Poznaniu. W 2022 roku objęła funkcję rooms division managera w Andersia Hotel & Spa a member of Radisson Individuals w Poznaniu, by po dwóch latach zostać zastępcą dyrektora.
Z branżą hotelarską związana od 20 lat, hotelarz z wykształcenia i doświadczenia.
Przygodę z hotelarstwem rozpoczęła od hotelu resortowego w Łebie na stanowiskach od kierownika recepcji po kierowanie sprzedażą, by następnie rozwijać się w gdańskich hotelach pracując dla sieci Scandic, Rezidor w hotelu Radisson na Wyspie Spichrzów kontynuując pracę jako Dyrektor Sprzedaży dla sieci IHG w gdańskim Holiday Inn na Wyspie Spichrzów. Od morza po góry – w ostatnim czasie pracując jako General Manager w Happy Valley Resort w Szklarskiej Porębie, by znów wrócić do hotelu miejskiego.
Ciągle w biegu i rozwoju, trener biznesu i coach z zamiłowaniem do rozwoju młodych hotelarzy. Miłośniczka gór, narciarstwa i żeglarstwa.